Sence gelecek dediğimiz gençleri bu şekilde mi yetiştireceğiz. Biz yetişemediğimiz için zaten bu haldeler. birde gidip sokağa mı yollayalım bu mudur ? çözüm. Kafamıza uymayan herkesi yırtıp atalım desek ülkede ne gençlik nede bir gelecek kalır. Biz E - Ğİ - TE - Mİ - YO - RUZ ! Yaşı kaç ki daha bu çocuğun doğruyu yanlışı bilsin. ailesi öğretmeni eğitememiş ki çocuk bu halde zaten. biraz olayı detaylı analiz edin lütfen.
Eğitim ailede ve çevrede başlar ve devam eder. Sokağa yollayalım diye bir şey demedim. Kutsal kitabımıza tekme atan çocuklarda olduğu gibi bir yaptırımının olması gerektiğini belirttim.
Atatürk Aleyhine İşlenen Suçlar Hakkında Kanun veya
5816 sayılı kanun'a göre bir suç işlemiş durumda.