• 10-06-2022, 23:10:07
    #10
    10 tl için müşteri kaybetmiş ama bu zamanda veresiye bırakmakta satıcı için sıkıntı.
  • 10-06-2022, 23:13:16
    #11
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay önce bile 50 TL'lik USD almış olsaydı yine 10 TL kâr etmezdi. Nasıl hesaplama yaptınız?
    Risk alarak
  • 10-06-2022, 23:13:58
    #12
    Hocam önce kendinizi bi sorgulayin, sacinizi kestirdikten sonra adama diyorsun ki nakitim yok sonra veririm.
  • 10-06-2022, 23:14:54
    #13
    1 haftada herşeyin fiyatı 10 tl artıyor ben bir sorun göremedim (ironidir)
  • 10-06-2022, 23:17:51
    #14
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam önce kendinizi bi sorgulayin, sacinizi kestirdikten sonra adama diyorsun ki nakitim yok sonra veririm.
    Valla herhalde 7 8 yıldır saçımı kesiyor, ara arada olsa hep ona gidiyordum, birinin yanında çalışırken de dükkan açınca da. Para koyup gitmeme sebebim az çok tanıyor diye bırakırım diye düşündüm.

    Daha da ona gitmem butun berbercileri kötüleyen kendini öven tip kalfa ya bile 18 yıldır kesenler den daha iyi kesiyor su çocuk diyor.
  • 10-06-2022, 23:19:01
    #15
    60 tl sini verip bir daha gitmeyeceksiniz hocam. Yapacak birşey yok.
  • 10-06-2022, 23:20:59
    #16
    Bir daha gitme
  • 10-06-2022, 23:23:18
    #17
    ver 60 lira bir daha gitme. zamanında samimi olduğumuz arkadaş olduğumuz berbere giderdik.birgün bir arkadaşla gittik.içerde adam var beberin yanındaki fırının sahibi. futboldan konuyu açıyor,konuştukça konuşuyor bizede pas atıyor konuya girelim diye. adam durmak bilmedi traş oalna kadar konuştu. birde diyor çocuğum doğacak ilerde fb harici başka takımı tutarsa evlatlıktan reddederim diyor.yani futbol muhabbetinin koyulupubu siz anlayın. neyse biz katlandık bu adama.ama bize soru soruyor susmuyorda.o konuşmasa bize pas atmasa sorun yok.

    sonra bir arkadaş gitmiş o berbere berber sahibi bizi şikayet etmiş. onalr çok konuştu kafam şişti.ulan fırının sahibi senin arkadaşın komşun.o konuştu vır vır .bizde arada bir konuya girdik. bizim dedikodumuzu yapmış.3-5 arkadaş gidiyorduk orada 3 tanemiz hiç gitmedi daha sonra.2 taneside sonradan ayrıldı. 5 müşteriden oldu.

    sonra zaten çok müşteri kaybetti.
  • 10-06-2022, 23:52:50
    #18
    hocam çocuğa gözlük almaya gittik bir tanıdığa. seçtik bir tane, hesap kitap yaptı fiyatı 250 TL dedi. şimdi vereyim mi dedim, yok abi hazırlayalım alırken ödersin dedi. bir kaç saat sonra gözlüğü almaya gittik. ücret 350 TL demesin mi? az önce 250 demiştin dedim, abi o başka gözlüktü diyor. ben de tamam al 350 TL deyip ayrıldım. bir daha da gider miyim.