hocam çocuğa gözlük almaya gittik bir tanıdığa. seçtik bir tane, hesap kitap yaptı fiyatı 250 TL dedi. şimdi vereyim mi dedim, yok abi hazırlayalım alırken ödersin dedi. bir kaç saat sonra gözlüğü almaya gittik. ücret 350 TL demesin mi? az önce 250 demiştin dedim, abi o başka gözlüktü diyor. ben de tamam al 350 TL deyip ayrıldım. bir daha da gider miyim.