Geçen berbere gittim, geceye doğru felan genelde ihtayaçta aynı yere gidiyordum az çok muhabetimiz vardı pek tanıdığından felan değilde işte biliyordu sonuçta.
neyse bende o gün nakit yoktu akşam bende sonra veririm diye gittim zaten, kesti felan ne kadar dedim 50 tl dedi bana, dedim gardaş şimdi nakit yok ben bırakırım bu hafta sana, hemen yüzünü ekşitti neyse o bu tamam ne dedi.
2 Gün sonra bugün ödemeye gittim, gelmiş bana 60 tl çekiyor bu salak ne diyor dedim içimden, bana 50 tl dedinya diyorum ben sana fiyat vermedim diyor sinir oldum, yanında çırağı var ona sende vardın 50 tl demedi mi diyorum, fiyat vermedi ki abi diyor? o zaman ben kafama göre mi 50tl cebime koyup ödeme geldim diyorum sonra abi sen ağdada istedin ya diyor 10tl daha varsa iyi olur diyor!
Siz olsanız ne yaparsınız adam sanki o gün ağda bilmiyor sonradan 10tl eklemeye çalışıyor 50 tl bile çok bunlara valla deli oldum
Berber ile ilgili saçma sapan bir olay
23
●1.306
- 10-06-2022, 23:00:23
- 10-06-2022, 23:04:29sorun 10 tl değil ki bana 50 tl demedim demesi o gün cebimde 50 tl olsa zaten bitmişti olay. 2 gün sonra verince 60 tl diye 10 da ağda yaptık işi katıyor saçma salak o gün bana 50 dedin diyorum bende haklı olarak.Tugrabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesin çırakla konuşmuştur arkamdan bunlar 10 tl daha alak böyle diyek boş iş kendim makine ile keserim böyle giderse zaten yakısıyor hep yaptıgım iş berberciler tam sinir bence - 10-06-2022, 23:05:37Tugrabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle50 den baska nakit almadım ki yanıma 50 alıp gittim 10 yoktu veririm demedim bende olsada vermem ben sanki ne duyduğumu bilimiyorumZeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-06-2022, 23:10:011 ay önce bile 50 TL'lik USD almış olsaydı yine 10 TL kâr etmezdi. Nasıl hesaplama yaptınız?CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle