Tugrabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam şu devirde 10 tl ye herhangi bir meyveden 1kg alınmıyor kendinizi bu kadar yormayın.
Zeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
verirdim 10 lirasını daha sonrasında bi daha gitmezdim oraya.
50 den baska nakit almadım ki yanıma 50 alıp gittim 10 yoktu veririm demedim bende olsada vermem ben sanki ne duyduğumu bilimiyorum