hocam şu devirde 10 tl ye herhangi bir meyveden 1kg alınmıyor kendinizi bu kadar yormayın.
sorun 10 tl değil ki bana 50 tl demedim demesi o gün cebimde 50 tl olsa zaten bitmişti olay. 2 gün sonra verince 60 tl diye 10 da ağda yaptık işi katıyor saçma salak o gün bana 50 dedin diyorum bende haklı olarak.
kesin çırakla konuşmuştur arkamdan bunlar 10 tl daha alak böyle diyek boş iş kendim makine ile keserim böyle giderse zaten yakısıyor hep yaptıgım iş berberciler tam sinir bence