ver 60 lira bir daha gitme. zamanında samimi olduğumuz arkadaş olduğumuz berbere giderdik.birgün bir arkadaşla gittik.içerde adam var beberin yanındaki fırının sahibi. futboldan konuyu açıyor,konuştukça konuşuyor bizede pas atıyor konuya girelim diye. adam durmak bilmedi traş oalna kadar konuştu. birde diyor çocuğum doğacak ilerde fb harici başka takımı tutarsa evlatlıktan reddederim diyor.yani futbol muhabbetinin koyulupubu siz anlayın. neyse biz katlandık bu adama.ama bize soru soruyor susmuyorda.o konuşmasa bize pas atmasa sorun yok.

sonra bir arkadaş gitmiş o berbere berber sahibi bizi şikayet etmiş. onalr çok konuştu kafam şişti.ulan fırının sahibi senin arkadaşın komşun.o konuştu vır vır .bizde arada bir konuya girdik. bizim dedikodumuzu yapmış.3-5 arkadaş gidiyorduk orada 3 tanemiz hiç gitmedi daha sonra.2 taneside sonradan ayrıldı. 5 müşteriden oldu.

sonra zaten çok müşteri kaybetti.