Hocam önce kendinizi bi sorgulayin, sacinizi kestirdikten sonra adama diyorsun ki nakitim yok sonra veririm.
Valla herhalde 7 8 yıldır saçımı kesiyor, ara arada olsa hep ona gidiyordum, birinin yanında çalışırken de dükkan açınca da. Para koyup gitmeme sebebim az çok tanıyor diye bırakırım diye düşündüm.
Daha da ona gitmem butun berbercileri kötüleyen kendini öven tip kalfa ya bile 18 yıldır kesenler den daha iyi kesiyor su çocuk diyor.