• 10-06-2022, 17:53:29
    #1
    Selam dostlar 25 yaşındayım çocukluğumdan beri eğitim ve iş hayatımı olumsuz yönde etkileyen diz ağrılarına sahibim bazen öyle oluyor ki sadece yataktan çıkmadan uyuşturulmuş gibi yatmam gerekiyor. Defalarca hastaneye gittim brusella dendi ama sonra brusella tedavisi oldum sonunda yokmuş sende brusella bu değerler normal dediler sonra d vitamini eksik sende vitaminsizsin dediler onuda hallettim ama eklem ağrılarım geçmedi.

    En son yağ bezesi aldırdım hastanede o sırada genel cerraha eklem ağrılarımdan bahsettim ve ilk kez aso değerlerime bakıldı ve eklem romatizması olabilir denildi artık son ihtimal eklem romatizması için romatoloji bölümüne gidicem ama devlette sıra bulamadım zaten üniversite hastanelerine gitmem lazımmış zor bulunuyor.

    Tüm vücudum uyuşuyor dönem dönem özellikle yazın kısa giyinip gece serin havaya kalınca ertesi gün perişan oluyorum kışın zaten berbat haldeyim Ankara ayazında.

    Eklem romatizması yaşayan var mı ? nasıl tedavi oldular bu lanet ağrılardan nasıl kurtulucam.

    güncelleme 9 temmuz 2022

    ASO değerlerimin yüksek olması direkt olarak BETA bakterisinin vücudumda ürüyor olmasını gösteriyormuş. 25 yaşındayım 15 yaşından beri sigara içiyorum ve geniz akıntısı, halsizlik, devamlı tokluk, eklem ağrısı, baş ağrısı yaşıyorum ve sonunda buldum BETA bakterisi taşıyormuşum. Tüm boğaz ağrıları, geniz akıntısının nedeni beta bakterisiymiş, ömrümü düşük güç modunda geçirdim neyseki kurtuldum.

    defalarca eklem sağlığı için doktor gittim ama diğer şikayetlerimin sigaradan olduğunu düşünüyordum ve her sabah sigara bırakmak için kendime söz veriyordum.

    ve beta hastalığı tedavi edilmeyince kalp rahatsızlığı yapıyormuş bir süredir kalp ağrısı çekiyordum ağrı değilde his gibi bir durum yakın zamanda kardiyolojiye gidicem.

    5 aralık 2023

    Bir süredir Almanyada yaşıyorum diz ağrım hala devam ediyodu burada bir kaç doktora gititm ve doktor tekde çözdü. Uzun süre yamuk sandalyede düzgün yaslanamadan oturduğum için eklemlerim kaymış sağ bacağım sol bacağımdan daha uzunmuş kayropraktik ile çözdü ayda bir gidiyorum. Beta ile alakası yokmuş yani.

    uzun süre yamuk dandik ikea sandalyesinde oturdum yaslanamadan konforsuz oturmak herkeste kemik sorunları yaratıyormuş dikkat edin sizde.
  • 10-06-2022, 18:00:56
    #2
    Dostum öncelikle çok geçmiş olsun. Direk dediğin gibi romatoloji bölümüne bir gözükmen gerekiyor. Bir çok sebebi olabilir, bende fmf hastasıyım. Bu da romatizmal bir rahatsızlık. Eklem yerlerim, yorgunluktan acayip ağrıyor. Kışın ayrı yazın ayrı oluyor. Hava değişimi filan bir sürü sebebi var. En iyisi bir an önce gözükmen lazım.

    Ülkemize nazar mı ettiler bilemiyorum. Her gün yüzlerce, kıskançlıktan ölen Almanların sayısı artsada dediğine de hak veriyorum randevu olayı filan berbat. Eğer maddi imkanın var ise bu işin erbabı bir profesöre gözükmek en doğru yol olacaktır.

    Allah acil şifalar versin.
  • 10-06-2022, 18:02:49
    #3
    gokaybjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum öncelikle çok geçmiş olsun. Direk dediğin gibi romatoloji bölümüne bir gözükmen gerekiyor. Bir çok sebebi olabilir, bende fmf hastasıyım. Bu da romatizmal bir rahatsızlık. Eklem yerlerim, yorgunluktan acayip ağrıyor. Kışın ayrı yazın ayrı oluyor. Hava değişimi filan bir sürü sebebi var. En iyisi bir an önce gözükmen lazım.

    Ülkemize nazar mı ettiler bilemiyorum. Her gün yüzlerce, kıskançlıktan ölen Almanların sayısı artsada dediğine de hak veriyorum randevu olayı filan berbat. Eğer maddi imkanın var ise bu işin erbabı bir profesöre gözükmek en doğru yol olacaktır.

    Allah acil şifalar versin.
    gözükücem hocam ama özele gidicem sanırım ancak onda da 1 - 2 ay sonrasına veriyor. Ömrümün 2. çeyrek asırında ağırısız uyanmanın hayalini kuruyorum.

    Teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun
  • 10-06-2022, 18:30:17
    #4
    Geçmiş olsun. Kemik destimatrisine vs de baktırın. Ayriyeten boyunuz uzunsa ve esneklik varsa vücudunuzda ' Beslenme ve metabolizma hastalıkları' bölümüne gidin. Bağ doku hastalığınızda olabilir. Bağ doku hastalığını çoğu bölüm anlamıyor.

    O sırada da kolajenli kemik takviye ilaçları var. Onlardan kullanabilirsiniz. Tamamen takviye içindir.
  • 15-06-2022, 23:18:33
    #5
    arkadaşlar çok ilginç bir sonuçla karşılaştım. Ben sigara kullanıyorum maalesef çok küçük yaşta başladım. devamlı geniz akıntımın olması benim için normal olan bir şey (sanıyordum) devamlı boğaz ağırmın ve rahatsızlığın sigaradan olduğunu düşünüyordum.

    aso değerlerimin yüksek çıkması nedeniyle aile hekimim bademciklerle alakalı sorunun eklem ağrııs yapabileceğini söylemişti.

    KBB'ye gittim sinüs röntgeni çektirdim ve kronik sinüzitim ve alerjim varmış ilaçlarımı içtiğim akşam daha önce de bahsettiğim eklem ağrılarım durdu.

    kronik sinüzit akut sinüzit gibi baş ağrısı yapmıyor daha farklı belirtiler veriyor.

    hayatımın konfor oranı %100 arttı. Ama romatolojiye de gidicem. %100 sağlıklı olana kadar bu işin ucunu bırakmayacağım çocukluğumdan beri bir fiil zombi gibi yaşıyorum.
  • 16-06-2022, 03:25:27
    #6
    Platin üye
    Geçmiş olsun, konu takip. Bende aynı sorunlardan müzdaribim.
  • 17-06-2022, 16:12:54
    #7
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, konu takip. Bende aynı sorunlardan müzdaribim.
    ramotolojiye gittim kan verdim ama doktor romatizma yoktur sende dedi. Kronik sinüzit iltihap olduğu için eklem ayrısı yapar dedi.
  • 17-06-2022, 16:15:19
    #8
    Platin üye
    burakeo97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ramotolojiye gittim kan verdim ama doktor romatizma yoktur sende dedi. Kronik sinüzit iltihap olduğu için eklem ayrısı yapar dedi.
    Acaba fibromiyalji olabilirmi hocam? Stres kaynaklı ağrılarınızda artmalar oluyormu? Benim genelde stres kaynaklı.
    Bugün bile ağrıdan dolayı uyuyamadım ve kalktığımda dayak yemiş gibiydim, sabahtan beri ayağa kalkacak dermanım yok.

    Fibromiyalji : https://www.acibadem.com.tr/ilgi-ala...#genel-tanitim
  • 17-06-2022, 16:18:14
    #9
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba fibromiyalji olabilirmi hocam? Stres kaynaklı ağrılarınızda artmalar oluyormu? Benim genelde stres kaynaklı.
    Bugün bile ağrıdan dolayı uyuyamadım ve kalktığımda dayak yemiş gibiydim, sabahtan beri ayağa kalkacak dermanım yok.

    Fibromiyalji : https://www.acibadem.com.tr/ilgi-ala...#genel-tanitim
    Hocam stress değilde konforsuz ya da az uyuduğum günlerde sabahtan akşama kadar eklem ağrısı benimle oluyor ama sinüzit ilaçlarını içtiğim andan beri ağrım yok.