Dostum öncelikle çok geçmiş olsun. Direk dediğin gibi romatoloji bölümüne bir gözükmen gerekiyor. Bir çok sebebi olabilir, bende fmf hastasıyım. Bu da romatizmal bir rahatsızlık. Eklem yerlerim, yorgunluktan acayip ağrıyor. Kışın ayrı yazın ayrı oluyor. Hava değişimi filan bir sürü sebebi var. En iyisi bir an önce gözükmen lazım.

Ülkemize nazar mı ettiler bilemiyorum. Her gün yüzlerce, kıskançlıktan ölen Almanların sayısı artsada dediğine de hak veriyorum randevu olayı filan berbat. Eğer maddi imkanın var ise bu işin erbabı bir profesöre gözükmek en doğru yol olacaktır.

Allah acil şifalar versin.