ramotolojiye gittim kan verdim ama doktor romatizma yoktur sende dedi. Kronik sinüzit iltihap olduğu için eklem ayrısı yapar dedi.
Acaba fibromiyalji olabilirmi hocam? Stres kaynaklı ağrılarınızda artmalar oluyormu? Benim genelde stres kaynaklı.
Bugün bile ağrıdan dolayı uyuyamadım ve kalktığımda dayak yemiş gibiydim, sabahtan beri ayağa kalkacak dermanım yok.
Fibromiyalji :
https://www.acibadem.com.tr/ilgi-ala...#genel-tanitim