arkadaşlar çok ilginç bir sonuçla karşılaştım. Ben sigara kullanıyorum maalesef çok küçük yaşta başladım. devamlı geniz akıntımın olması benim için normal olan bir şey (sanıyordum) devamlı boğaz ağırmın ve rahatsızlığın sigaradan olduğunu düşünüyordum.
aso değerlerimin yüksek çıkması nedeniyle aile hekimim bademciklerle alakalı sorunun eklem ağrııs yapabileceğini söylemişti.
KBB'ye gittim sinüs röntgeni çektirdim ve kronik sinüzitim ve alerjim varmış ilaçlarımı içtiğim akşam daha önce de bahsettiğim eklem ağrılarım durdu.
kronik sinüzit akut sinüzit gibi baş ağrısı yapmıyor daha farklı belirtiler veriyor.
hayatımın konfor oranı %100 arttı. Ama romatolojiye de gidicem. %100 sağlıklı olana kadar bu işin ucunu bırakmayacağım çocukluğumdan beri bir fiil zombi gibi yaşıyorum.