• 04-06-2022, 22:53:06
    #1
    Forumda w*rez script ve temalar yasak haklı olarak ama botlar serbest. Özellikle makale, içerik botları falan satılıyor. Sonuçta o botlar bu sitedeki kişilerin emeğinide çalabilirler. Bence ikiside emek hırsızlığına giriyor.
    • Omerfd
    • ELEMENTOR
    Omerfd ve ELEMENTOR bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 04-06-2022, 22:55:23
    #2
    Python Coder
    Çekilen veriler değiştirilmeden , kaynak gösterilmeden ticari amaçla paylaşılıyor ise katılıyorum yasak olması gerekir
  • 04-06-2022, 22:56:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Makale ve içerik botlarını bende desteklemiyorum 100 kelimesi 2.5 TL'ye makale yazanlar var ekmekleri bitmiş oluyor
  • 04-06-2022, 22:56:44
    #4
    Bot iyi amaçlar için de kullanılabilir (!)
    Ama ***** in tutulur bir yanı yok.
  • 04-06-2022, 22:57:05
    #5
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekilen veriler değiştirilmeden , kaynak gösterilmeden ticari amaçla paylaşılıyor ise katılıyorum yasak olması gerekir
    Hocam bence bu bahane olamaz. Sonuçta war*z yazılımlarıda değiştiriyorlar kimse olduğu gibi kullanmıyor. Bu durum emek hırsızlığı olmadığı anlamına gelmiyor yani. W*rez paylaşan ve satan adamda ben logosunu ve rengini değiştirdim aynı değil diye kendini savunur.
  • 04-06-2022, 23:01:37
    #6
    Şöyle düşün benim kpop, kdrama haberleri paylaştığım bir web sayfam var. Aklıma ünlüler için sayfa oluşturmak gibi bir fikir geldi ben neden binlerce oyuncuyu, şarkıcıyı tek tek oluşturup veri gireyim ki? Mydramalist, wikipedia gibi sitelerden veri çeker, bu verileri kendi dilime çevirip harmanlarım. Aynı olayı futbol, basketbol gibi sporlarda ya da dini, tarihi figürler içinde yapabilirim ama evet dediğin gibi özgün içeriklere salça olan hırsızların önüne geçmek zor, çizgiroman çevirileri yayınlıyorduk önceden oraya bile dadandılar.
  • 04-06-2022, 23:01:46
    #7
    Python Coder
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence bu bahane olamaz. Sonuçta war*z yazılımlarıda değiştiriyorlar kimse olduğu gibi kullanmıyor. Bu durum emek hırsızlığı olmadığı anlamına gelmiyor yani. W*rez paylaşan ve satan adamda ben logosunu ve rengini değiştirdim aynı değil diye kendini savunur.
    Yazı büyük oranda değiştirilirse zaten karşı taraf için sorun teşkil etmez diye düşünüyorum çünkü aynı olay hemen hemen her yerde aynı şekilde sunuluyor bu yüzden spinlendikten sonra paylaşılırsa sorun kalmaz diye düşünüyorum . Zaten yapılan bottan gelen veriler başka amaçla da kullanılabilir yani illa çekilecek içeriğin başka sayfada paylaşılması durumu olmaz , çekilen içerik ticari bir amaç olmadan da kullanılabilir o yüzden bence bu tür durumlarda sorun olmaz diye düşünüyorum
  • 04-06-2022, 23:02:40
    #8
    Aslında wa#rez lerde serbest. Elementor proların hepsi wa rez kuruluyor. Yazık yani
  • 04-06-2022, 23:02:55
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence bu bahane olamaz. Sonuçta war*z yazılımlarıda değiştiriyorlar kimse olduğu gibi kullanmıyor. Bu durum emek hırsızlığı olmadığı anlamına gelmiyor yani. W*rez paylaşan ve satan adamda ben logosunu ve rengini değiştirdim aynı değil diye kendini savunur.
    O mantığa gelirsek blog sitesi diye bir kavram kalmaz. Araştırma yapıp kendi cümleleriyle yazıyorlar. Ama içerik başkasının sonuçta. Botla çekilen içerikler en azından okunuş açısından kötü.