Forumda w*rez script ve temalar yasak haklı olarak ama botlar serbest. Özellikle makale, içerik botları falan satılıyor. Sonuçta o botlar bu sitedeki kişilerin emeğinide çalabilirler. Bence ikiside emek hırsızlığına giriyor.