Hocam bence bu bahane olamaz. Sonuçta war*z yazılımlarıda değiştiriyorlar kimse olduğu gibi kullanmıyor. Bu durum emek hırsızlığı olmadığı anlamına gelmiyor yani.

W*rez paylaşan ve satan adamda ben logosunu ve rengini değiştirdim aynı değil diye kendini savunur.
Yazı büyük oranda değiştirilirse zaten karşı taraf için sorun teşkil etmez diye düşünüyorum çünkü aynı olay hemen hemen her yerde aynı şekilde sunuluyor bu yüzden spinlendikten sonra paylaşılırsa sorun kalmaz diye düşünüyorum . Zaten yapılan bottan gelen veriler başka amaçla da kullanılabilir yani illa çekilecek içeriğin başka sayfada paylaşılması durumu olmaz , çekilen içerik ticari bir amaç olmadan da kullanılabilir o yüzden bence bu tür durumlarda sorun olmaz diye düşünüyorum