Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence bu bahane olamaz. Sonuçta war*z yazılımlarıda değiştiriyorlar kimse olduğu gibi kullanmıyor. Bu durum emek hırsızlığı olmadığı anlamına gelmiyor yani. W*rez paylaşan ve satan adamda ben logosunu ve rengini değiştirdim aynı değil diye kendini savunur.
O mantığa gelirsek blog sitesi diye bir kavram kalmaz. Araştırma yapıp kendi cümleleriyle yazıyorlar. Ama içerik başkasının sonuçta. Botla çekilen içerikler en azından okunuş açısından kötü.