• 04-06-2022, 12:39:47
    #19
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkenin eğitim sisteminden haberiniz yok galiba. Bırakmaya değil geçirmeye yönelik bir eğitim sistemi var. Türkçe sözlüğü hediye edebilirim size isterseniz. Neredeyse diye ifade kullanıyorum ve bana sayı veriyorsunuz. Kaç öğrenci var o okulda onu da söyleyin bakalım. Ve o 13 kişinin de çoğunun dersler dışında %100 başka sorunları da var. Kaç tane öğrenici de sözlü notlarıyla geçti kim bilir. Son 10 senede kendi okuduğum lisedeki arkadaşlarım, gerek bu sene ÖĞRETMENLİK UGULAMASI dersinde gittiğim öğrenciler olmak üzere 1000'den fazla öğrenci tanımışımdır ve bunların %40 civarı başarısız öğrencilerdi.

    YKS denen bir şey var biliyorsunuz değil mi? Neredeyse 2x2 sonucunu bilenlerin bile barajı rahat geçebileceği bir sınav. 10 binlerce insan barajı geçemiyor. Barajı geçemeyen bir insan 4 sene boyunca nasıl sınıfta kalmaz. Sayılar her şeyi ortaya koyarken neyin inatlaşması bu İyi liselerde ortalaması 50'in altına düşen öğrenci olmaz, kötülerdeyse hocalar bırakmaz devamsızlık, çok büyük saygısızlık vs. yoksa. Bu böyledir. İstediğiniz kadar kendinizi kandırın.

    Siz dili kullanan tanımadığınız birine sen dili ile biri konuşmak da ayrı bir seviyeymiş.
    SENin cidden sorunların var. Hem bana yaptığım işi ogretiyorsun, hem ukalalık yapiyosun, hem de ahkam kesiyorsun. Baba saygıyla yaklaşmadiğın halde saygı bekliyorsun. Sacma sapan bir lise den mezun olmuşsun. Fen lisesinde ogrenci bal gibi de bırakılır. Kendimi niye kandirayim genç arkadaşım. Ha yok en iyisini sen biliyosun pardon. Nryse konuyu kapatalım. Akp li ile siyaset, seninle eğitim tartışılmaz. Çünkü bilmiyosun zaten.
  • 04-06-2022, 12:50:51
    #20
    49,5 un üstü gecer
  • 04-06-2022, 13:06:53
    #21
    beklediğim gibi hoca geçirmedi sağlık olsun
  • 04-06-2022, 13:57:05
    #22
    üniversite zor biraz ama lise olsaydı geçebilirdin.hocalara kendini göstermen lazım bir şekilde böyle durumlarda.ama öncesinden farkını farkettirmen lazımdı
  • 04-06-2022, 14:10:30
    #23
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SENin cidden sorunların var. Hem bana yaptığım işi ogretiyorsun, hem ukalalık yapiyosun, hem de ahkam kesiyorsun. Baba saygıyla yaklaşmadiğın halde saygı bekliyorsun. Sacma sapan bir lise den mezun olmuşsun. Fen lisesinde ogrenci bal gibi de bırakılır. Kendimi niye kandirayim genç arkadaşım. Ha yok en iyisini sen biliyosun pardon. Nryse konuyu kapatalım. Akp li ile siyaset, seninle eğitim tartışılmaz. Çünkü bilmiyosun zaten.
    Türkçe konuşmayı bilmeyen birine göre bayağı öz güvenlisin. Üçüncü tekil şahıs ile konuşmak saygı değil görgü kuralıdır. Eğitim sisteminin bu kadar kötü olmasına şaşırmamak gerekir. Görgü kurallarını, Türkçeyi bilmeyen öğretmenler varken... Adama sayılar diyorum, oran diyorum, somut örnekler veriyorum hala devam ediyor. Dünyanın en iyi öğretmeni seni. Öğretmenliğinle hava atıyorsun ama vali olan çocuğa babasının bir lafı var bilirsin. Olay tam bu.

    Saçma sapan liseden mezun olmuşsun diyor lisede sınıfta kalan cahil adam. Daha ne lisesi okuduğumu hangi üniversiteyi bitirdiğimi bilmeden.
  • 04-06-2022, 14:12:52
    #24
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe konuşmayı bilmeyen birine göre bayağı öz güvenlisin. Üçüncü tekil şahıs ile konuşmak saygı değil görgü kuralıdır. Eğitim sisteminin bu kadar kötü olmasına şaşırmamak gerekir. Görgü kurallarını, Türkçeyi bilmeyen öğretmenler varken... Adama sayılar diyorum, oran diyorum, somut örnekler veriyorum hala devam ediyor. Dünyanın en iyi öğretmeni seni. Öğretmenliğinle hava atıyorsun ama vali olan çocuğa babasının bir lafı var bilirsin. Olay tam bu.
    Ooooo cok büyük kapak yaptın )) adam da olamamışım senden ogrendim eyvallah ) tamam kardeşim sen haklısın. Egitim sistemi de benim gibiler yuzunden kötü. E dolayısıyla kötü egitim sisteminin meyvesi de ortada. Hadi kazandın sdk yarışını bak gene iyisinnnn aslan kral seni.
  • 04-06-2022, 15:44:20
    #25
    Ateeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beklediğim gibi hoca geçirmedi sağlık olsun
    ders ortalaması sonuçta çok da bir önemi yok
    karne ortalaman 50 altı kalmadığı sürece canını sıkma

    her hoca iyi niyet göstermediği için kötü biri olduğu sonucu da çıkmaz, bazen hayır demeleri gerçekten hayırlı oluyor.
    derslerine biraz daha özen gösterirsen muhtaç kalmazsın.

    bu arada 49.7 ise seni geçirir merak etme, onların elinde değil genelde devlet okulların da toplantılar da bırakılacak öğrencileri ortak seçerler, tecrübeyle sabittir
  • 04-06-2022, 16:35:33
    #26
    Üyeliği durduruldu
    kalmışsın geçmiş olsun
    gidip hocaya yakalalk yaparsan bir ihtimal notunu yükseltir ve geçersin
    yoksa kaldın malesef
  • 04-06-2022, 16:36:31
    #27
    Üyeliği durduruldu
    konuyu açarken net bilgi vermediğin için millet liseye göre yorumlamış 😂