Ateeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beklediğim gibi hoca geçirmedi sağlık olsun
ders ortalaması sonuçta çok da bir önemi yok
karne ortalaman 50 altı kalmadığı sürece canını sıkma

her hoca iyi niyet göstermediği için kötü biri olduğu sonucu da çıkmaz, bazen hayır demeleri gerçekten hayırlı oluyor.
derslerine biraz daha özen gösterirsen muhtaç kalmazsın.

bu arada 49.7 ise seni geçirir merak etme, onların elinde değil genelde devlet okulların da toplantılar da bırakılacak öğrencileri ortak seçerler, tecrübeyle sabittir