Türkçe konuşmayı bilmeyen birine göre bayağı öz güvenlisin. Üçüncü tekil şahıs ile konuşmak saygı değil görgü kuralıdır. Eğitim sisteminin bu kadar kötü olmasına şaşırmamak gerekir. Görgü kurallarını, Türkçeyi bilmeyen öğretmenler varken... Adama sayılar diyorum, oran diyorum, somut örnekler veriyorum hala devam ediyor. Dünyanın en iyi öğretmeni seni. Öğretmenliğinle hava atıyorsun ama vali olan çocuğa babasının bir lafı var bilirsin. Olay tam bu.
Ooooo cok büyük kapak yaptın

)) adam da olamamışım senden ogrendim eyvallah

) tamam kardeşim sen haklısın. Egitim sistemi de benim gibiler yuzunden kötü. E dolayısıyla kötü egitim sisteminin meyvesi de ortada. Hadi kazandın sdk yarışını bak gene iyisinnnn

aslan kral seni.