batukay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ders ortalamam 49.7 geçermiyim
30
●1.204
- 04-06-2022, 12:39:47SENin cidden sorunların var. Hem bana yaptığım işi ogretiyorsun, hem ukalalık yapiyosun, hem de ahkam kesiyorsun. Baba saygıyla yaklaşmadiğın halde saygı bekliyorsun. Sacma sapan bir lise den mezun olmuşsun. Fen lisesinde ogrenci bal gibi de bırakılır. Kendimi niye kandirayim genç arkadaşım. Ha yok en iyisini sen biliyosun pardon. Nryse konuyu kapatalım. Akp li ile siyaset, seninle eğitim tartışılmaz. Çünkü bilmiyosun zaten.
- 04-06-2022, 14:10:30Türkçe konuşmayı bilmeyen birine göre bayağı öz güvenlisin. Üçüncü tekil şahıs ile konuşmak saygı değil görgü kuralıdır. Eğitim sisteminin bu kadar kötü olmasına şaşırmamak gerekir. Görgü kurallarını, Türkçeyi bilmeyen öğretmenler varken... Adama sayılar diyorum, oran diyorum, somut örnekler veriyorum hala devam ediyor. Dünyanın en iyi öğretmeni seni. Öğretmenliğinle hava atıyorsun ama vali olan çocuğa babasının bir lafı var bilirsin. Olay tam bu.erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçma sapan liseden mezun olmuşsun diyor lisede sınıfta kalan cahil adam. Daha ne lisesi okuduğumu hangi üniversiteyi bitirdiğimi bilmeden. - 04-06-2022, 14:12:52Ooooo cok büyük kapak yaptınbatukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)) adam da olamamışım senden ogrendim eyvallah
) tamam kardeşim sen haklısın. Egitim sistemi de benim gibiler yuzunden kötü. E dolayısıyla kötü egitim sisteminin meyvesi de ortada. Hadi kazandın sdk yarışını bak gene iyisinnnn
aslan kral seni.
- 04-06-2022, 15:44:20ders ortalaması sonuçta çok da bir önemi yokAteeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
karne ortalaman 50 altı kalmadığı sürece canını sıkma
her hoca iyi niyet göstermediği için kötü biri olduğu sonucu da çıkmaz, bazen hayır demeleri gerçekten hayırlı oluyor.
derslerine biraz daha özen gösterirsen muhtaç kalmazsın.
bu arada 49.7 ise seni geçirir merak etme, onların elinde değil genelde devlet okulların da toplantılar da bırakılacak öğrencileri ortak seçerler, tecrübeyle sabittir
- 04-06-2022, 16:35:33Üyeliği durduruldukalmışsın geçmiş olsun
gidip hocaya yakalalk yaparsan bir ihtimal notunu yükseltir ve geçersin
yoksa kaldın malesef - 04-06-2022, 16:36:31Üyeliği durduruldukonuyu açarken net bilgi vermediğin için millet liseye göre yorumlamış 😂
İyi liselerde ortalaması 50'in altına düşen öğrenci olmaz, kötülerdeyse hocalar bırakmaz devamsızlık, çok büyük saygısızlık vs. yoksa. Bu böyledir. İstediğiniz kadar kendinizi kandırın.