Kurumsal firmalar fiyat şişirir. Ama belli bir düzenleri vardır. İşinizi hallederler parayı alırlar.
Frelancer çalışan arkadaşlarda şirket gideri , kirası , çalışan gideri , hatta çoğunda vergi vs olmadığı içinde her türlü rakamı verebilirler.
Ayrıca frelancer iş yapanlarda kişinin bilgisi biraz şansa kalır işinizi düzgün yapmama durumu yaşanabilir.
Tabi arada fiyat olarak devasa uçurum olur o riski alıp yaptırıp yaptırmamak size kalmış.
Yazılımcılar neden çok ucuza çalışıyor ?
56
●3.816
- 03-06-2022, 22:25:24
- 03-06-2022, 22:35:08Çoğünlukla firma kurmamış sorumlulukların farkında olmayan kişilerin uygun fiyatlı şekilde çalışabileceğini düşünüyorum lakin şirket kurup kdv damga vergisi stopaj gelir vergisi gelir geçici vergi bağkur muhasebe vs diye işin içine girdiklerinde aylık adam akıllı en fazla 10 20 iş alıp yapabileceklerini onuda 100 200tlye yapsalar kendini kurtarmayacağını görünce piyasa normale döner ben bugüne kadar 5 Tl dahi olsa faturasız 1 kere iş yapmadım olması gerekeninde bu olduğunu düşünmekteyim forumda vergi mükellefi olmadan ticari konu açılmaması en hayırlısı olur kimseyi fatura kesmediği için şikayet de etmedim fakat kul hakkına girdiklerini düşünüyorum oturup tartışılması gereken bir konu
- 03-06-2022, 23:19:19Katılıyorum vergisiz yasal olmayan bir şekilde iş yapıyorlar.SdtTicaret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2022, 23:51:34Yazılımcılardan kastınız forumdaki yazılımcılarsa evet ucuza çalışıyorlar ama ben etrafımda ucuza çalışan yazılımcı göremiyorum. En ucuza çalışan web geliştiricileri ve onlarda ortalam bir iş için 15-25K ücretlerden aşağı çekmiyorlar. Bu ücretler mobil geliştirme veya B2B yazılımları tarzında işler olursa çok daha yükseliyor. Ucuza çalışmak bir tercihtir bence. Ben o tercihi tercih etmeyeli epey uzun zaman oldu.
- 03-06-2022, 23:53:09Yazılımın mühendislikle zerre kadar alakası yok, var diyen yazılım hk en ufak bir şey bilmiyordur.acrbaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2022, 00:58:35Aslında ucuza kimse yapmıyor bu bir yalan.
O 100-200-500 liraya web site yapanlar, hazır temayı ftpye atıp teslim edenler. Genelde de null tema koyarlar.
Müşterinin istediği site olduktan sonra önemi yok.
Fakat gel masaüstü c# program yaptır bak bakalım kaç milyardan başlıyor
Onun hazırı zor çünkü
- 04-06-2022, 13:15:54Bu cümleyi kurmak cahillik olur.Teom4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2022, 13:36:00Tanımadığınız insanlara cahil diyebilecek kadar gevşek bir ağıza sahipsiniz.nurettinselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin gibi gevşeklerle tartışmaya dahi girmem.
Onun hazırı zor çünkü