R10'u bilmem de benim komşu yazılımcı genç bir arkadaş geçen konuşurken şirket değiştirdim 35 bine anlaşacakmış ve evden çalışacağım dedi. İyi para bence

Not: r10 hakkında hiç konuşmadık belki burada da üyeliği vardır.