Yazılımcılardan kastınız forumdaki yazılımcılarsa evet ucuza çalışıyorlar ama ben etrafımda ucuza çalışan yazılımcı göremiyorum. En ucuza çalışan web geliştiricileri ve onlarda ortalam bir iş için 15-25K ücretlerden aşağı çekmiyorlar. Bu ücretler mobil geliştirme veya B2B yazılımları tarzında işler olursa çok daha yükseliyor. Ucuza çalışmak bir tercihtir bence. Ben o tercihi tercih etmeyeli epey uzun zaman oldu.