Mühendis olmayan yazılımcılar arttı. Özellikle lise seviyesindekiler harçlığım çıksın mantığıyla teklifler veriyorlar. Yaptıran kişi işin sadece olup olmadığına baktığı için yapan kişi de gerekli eforu vermiyor.
Yazılımın mühendislikle zerre kadar alakası yok, var diyen yazılım hk en ufak bir şey bilmiyordur.