Çoğünlukla firma kurmamış sorumlulukların farkında olmayan kişilerin uygun fiyatlı şekilde çalışabileceğini düşünüyorum lakin şirket kurup kdv damga vergisi stopaj gelir vergisi gelir geçici vergi bağkur muhasebe vs diye işin içine girdiklerinde aylık adam akıllı en fazla 10 20 iş alıp yapabileceklerini onuda 100 200tlye yapsalar kendini kurtarmayacağını görünce piyasa normale döner ben bugüne kadar 5 Tl dahi olsa faturasız 1 kere iş yapmadım olması gerekeninde bu olduğunu düşünmekteyim forumda vergi mükellefi olmadan ticari konu açılmaması en hayırlısı olur kimseyi fatura kesmediği için şikayet de etmedim fakat kul hakkına girdiklerini düşünüyorum oturup tartışılması gereken bir konu