Vucatron adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 yazılımının değeri nedir sizce?
35
●3.032
- 31-05-2022, 18:26:06yok hocam r10 gibi ortamım olsun zaten paramı her türlü karşılayacağımdan marketide açarım bloguda ama eğer sıfı vbulletin yada xenforo almışsam bir temacısına bana güzel ehli bir tema ve ticaret eklentisi yap birde konu gösterimi ayarla derim max 5k
- 31-05-2022, 21:17:10Yazılım değerinde geliştiricilerin profesyonelliği ve inşa ettiği yapı çok önemli.
vBulletin yapısında çok büyük değişiklikler yapıldı. Birebir aynı özelliklere sahip vBulletin modifikasyonu yaptırabilirsiniz ancak performans, stabilite açısından R10'nun aynısı olmaz.
Beraber çalışmak henüz kısmet olmadı bu yüzden kod yapısı hakkında çok bilgim yok ancak günümüz şartlarında böyle bir çalışma için en az 200k-300k usd harcamanız gerekir. (Sıfırdan değil, vBulletin alt yapısı üzerine)
R10'u R10 yapan etmen ise toplumun her kesiminden insanı burada bulabilirsiniz. Google çalışanı, kaymakam, vali, sanatçı, youtuber, bakkal, muhasebeci her kesimden insan. (Kendilerini belli etmeselerde) Ayrıca bu platformdan çıkan çok önemli isimlerde var. @Admin; CoÅŸkun abinin R10'a kattıkları, izlediÄŸi strateji herkesin yapabileceÄŸi bir yetenek deÄŸil. Bu yüzden R10'nun kendi deÄŸerini belirlemek oldukça zor ve 10m, 20m. gibi rakamların çok çok üzerinde. - 31-05-2022, 23:21:10XenForo ile birebir aynı olmasa bile bu tarzda özelliklerde bir forum çıkarmak mümkün. 😉
- 31-05-2022, 23:51:32Forumu forum yapan kullanıcı olarak bizler, site yönetimi admin ve moderatör arkadaşlardır, kullanıcıları çıkarttıktan sonra , yazlımın pek değerli olacağını düşünmüyorum. Tabi ki emek vardır, ama yapılamaz tarzda bir script olarak görmüyorum.
- 01-06-2022, 08:43:46Scriptin kendisi öyle milyon denecek kadar çok bir şey yapmaz. Ama R10 isminin kendisi milyon yapar diye düşünüyorum.

Yazılım değil de tema ve diğer ek işlevler güzel para eder. Fiyat tahmini yapmak zor.