Forumu forum yapan kullanıcı olarak bizler, site yönetimi admin ve moderatör arkadaşlardır, kullanıcıları çıkarttıktan sonra , yazlımın pek değerli olacağını düşünmüyorum. Tabi ki emek vardır, ama yapılamaz tarzda bir script olarak görmüyorum.