Konu
R10 yazılımının değeri nedir sizce?
31-05-2022, 23:51:32
#31
TURKOLOG_
Forumu forum yapan kullanıcı olarak bizler, site yönetimi admin ve moderatör arkadaşlardır, kullanıcıları çıkarttıktan sonra , yazlımın pek değerli olacağını düşünmüyorum. Tabi ki emek vardır, ama yapılamaz tarzda bir script olarak görmüyorum.