Konu
R10 yazılımının değeri nedir sizce?
01-06-2022, 03:08:55
#34
ugrboz
Ben bu forumu WOLTLAB veya XENFORO üzerinde çalışırken görmek isterim. Bu arada halen eski r10 DEFAULT temasını kullanıyorum.