Vucatron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de öyle düşündüm saf vBulletin diyorsanız bir şey diyemem ama R10 geliştirmeleri işin içine girince rakam iğne ucundan küçük kalır 😂
yok hocam r10 gibi ortamım olsun zaten paramı her türlü karşılayacağımdan marketide açarım bloguda ama eğer sıfı vbulletin yada xenforo almışsam bir temacısına bana güzel ehli bir tema ve ticaret eklentisi yap birde konu gösterimi ayarla derim max 5k