• 31-05-2022, 18:26:06
    #28
    Kişisel Rütbe
    Vucatron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de öyle düşündüm saf vBulletin diyorsanız bir ÅŸey diyemem ama R10 geliÅŸtirmeleri iÅŸin içine girince rakam iÄŸne ucundan küçük kalır 😂
    yok hocam r10 gibi ortamım olsun zaten paramı her türlü karşılayacağımdan marketide açarım bloguda ama eğer sıfı vbulletin yada xenforo almışsam bir temacısına bana güzel ehli bir tema ve ticaret eklentisi yap birde konu gösterimi ayarla derim max 5k
  • 31-05-2022, 21:17:10
    #29
    Yazılım değerinde geliştiricilerin profesyonelliği ve inşa ettiği yapı çok önemli.

    vBulletin yapısında çok büyük değişiklikler yapıldı. Birebir aynı özelliklere sahip vBulletin modifikasyonu yaptırabilirsiniz ancak performans, stabilite açısından R10'nun aynısı olmaz.

    Beraber çalışmak henüz kısmet olmadı bu yüzden kod yapısı hakkında çok bilgim yok ancak günümüz şartlarında böyle bir çalışma için en az 200k-300k usd harcamanız gerekir. (Sıfırdan değil, vBulletin alt yapısı üzerine)

    R10'u R10 yapan etmen ise toplumun her kesiminden insanı burada bulabilirsiniz. Google çalışanı, kaymakam, vali, sanatçı, youtuber, bakkal, muhasebeci her kesimden insan. (Kendilerini belli etmeselerde) Ayrıca bu platformdan çıkan çok önemli isimlerde var. @Admin; Coşkun abinin R10'a kattıkları, izlediği strateji herkesin yapabileceği bir yetenek değil. Bu yüzden R10'nun kendi değerini belirlemek oldukça zor ve 10m, 20m. gibi rakamların çok çok üzerinde.
  • 31-05-2022, 23:21:10
    #30
    XenForo ile birebir aynı olmasa bile bu tarzda özelliklerde bir forum çıkarmak mümkün. 😉
  • 31-05-2022, 23:51:32
    #31
    Forumu forum yapan kullanıcı olarak bizler, site yönetimi admin ve moderatör arkadaşlardır, kullanıcıları çıkarttıktan sonra , yazlımın pek değerli olacağını düşünmüyorum. Tabi ki emek vardır, ama yapılamaz tarzda bir script olarak görmüyorum.
  • 31-05-2022, 23:52:45
    #32
    Coşkun hocam sizin kadar düşünüyor mu acep bu konuyu
  • 01-06-2022, 00:50:33
    #33
    RBulitin V2
  • 01-06-2022, 03:08:55
    #34
    Ben bu forumu WOLTLAB veya XENFORO üzerinde çalışırken görmek isterim. Bu arada halen eski r10 DEFAULT temasını kullanıyorum.
  • 01-06-2022, 08:31:41
    #35
    R10 tasarımı çok hoşuma gidiyor. Özellikle de gece modu. Şöyle bir tema yapmadılar ki alıp keyfe keder kullanalım be Yazılım değil de tema ve diğer ek işlevler güzel para eder. Fiyat tahmini yapmak zor.
  • 01-06-2022, 08:43:46
    #36
    Scriptin kendisi öyle milyon denecek kadar çok bir şey yapmaz. Ama R10 isminin kendisi milyon yapar diye düşünüyorum.