R10 tasarımı çok hoşuma gidiyor. Özellikle de gece modu. Şöyle bir tema yapmadılar ki alıp keyfe keder kullanalım be Yazılım değil de tema ve diğer ek işlevler güzel para eder. Fiyat tahmini yapmak zor.