DarkBy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dışarı çıkarken iki kez düşünün...
26
●1.402
- 28-05-2022, 18:25:56rüzgardan,yagmurdan dışarı çıkamadım yine bugün.kemiklerimiz ısınsın diye babamla balkonda güneşi yakalamaya çalışıyoruz 1 haftadır.birazcık sıcagını hissettirsede pek bi etkisi yok.henüz sıcaklar/yaz gelmedi yani buraya.babam normalde mersinde yaşıyor ve sürekli,2 güne mersine gidecegim ben.buraya yaz gelmeyecek heralde bu yıl diyip duruyor
haftaya büyük ihtimalle ülke genelinde sıcaklar oturmuş olur artık,ve bence yaz sıcakları yine çok perişan edicek hepimizi.dahada kötüsü,yine tüm yaz yangınlarla ugraşacagımız konusunda hiç bi şüphem yok malasef... - 29-05-2022, 00:12:32DarkBy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKeşke Ankara'da yaşasaydım. Her yeri beton fabrika olan bir ilçede yaşıyorum. Ankara da hiç olmazsa nem yoktur yada azdır. Önümüzdeki 4 ay sanırım çok kötü geçecek. Allah yardım etsin. Kimi arkadaşlarda klima var. Bende o da yokAnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2022, 14:56:10Gerçekten uzun süre dışarıda durulmuyor. Eskisi gibi bol ağaçlık olan alanlar olsaydı gider ağaç altında otururduk ama oda yok.
