• 28-05-2022, 17:49:29
    #19
    Üyeliği durduruldu
    DarkBy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen öyle valla siz neresindesiniz.
    Ben şu an mamaktayim burasında biraz hissediliyor soğukluk 😂 akşam cayyolunda da sıcaklık hissedicem
  • 28-05-2022, 17:50:02
    #20
    Daha yeni 1 gün sıcak oldu hava İSTANBUL'da sakin.
  • 28-05-2022, 18:25:56
    #21
    rüzgardan,yagmurdan dışarı çıkamadım yine bugün.kemiklerimiz ısınsın diye babamla balkonda güneşi yakalamaya çalışıyoruz 1 haftadır.birazcık sıcagını hissettirsede pek bi etkisi yok.henüz sıcaklar/yaz gelmedi yani buraya.babam normalde mersinde yaşıyor ve sürekli,2 güne mersine gidecegim ben.buraya yaz gelmeyecek heralde bu yıl diyip duruyor

    haftaya büyük ihtimalle ülke genelinde sıcaklar oturmuş olur artık,ve bence yaz sıcakları yine çok perişan edicek hepimizi.dahada kötüsü,yine tüm yaz yangınlarla ugraşacagımız konusunda hiç bi şüphem yok malasef...
  • 28-05-2022, 18:28:55
    #22
    sanki ev normal durduğum yerde ter atıyorum pc başında. 3 Adet usb fan sipariş ettim
  • 28-05-2022, 21:18:26
    #23
    Üşüyom.
  • 29-05-2022, 00:12:32
    #24
    DarkBy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara'da aynı şekilde çok aşırı sıcak.
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ora daha sıcaktır dikkat et dostum 😂
    Keşke Ankara'da yaşasaydım. Her yeri beton fabrika olan bir ilçede yaşıyorum. Ankara da hiç olmazsa nem yoktur yada azdır. Önümüzdeki 4 ay sanırım çok kötü geçecek. Allah yardım etsin. Kimi arkadaşlarda klima var. Bende o da yok
  • 29-05-2022, 01:41:03
    #25
    ADANA alıştık artık bizi etkileme fazla
  • 29-05-2022, 09:18:36
    #26
    Allah sabır versin şimdiden 😡
  • 29-05-2022, 14:56:10
    #27
    Gerçekten uzun süre dışarıda durulmuyor. Eskisi gibi bol ağaçlık olan alanlar olsaydı gider ağaç altında otururduk ama oda yok.