rüzgardan,yagmurdan dışarı çıkamadım yine bugün.kemiklerimiz ısınsın diye babamla balkonda güneşi yakalamaya çalışıyoruz 1 haftadır.birazcık sıcagını hissettirsede pek bi etkisi yok.henüz sıcaklar/yaz gelmedi yani buraya.babam normalde mersinde yaşıyor ve sürekli,2 güne mersine gidecegim ben.buraya yaz gelmeyecek heralde bu yıl diyip duruyor
haftaya büyük ihtimalle ülke genelinde sıcaklar oturmuş olur artık,ve bence yaz sıcakları yine çok perişan edicek hepimizi.dahada kötüsü,yine tüm yaz yangınlarla ugraşacagımız konusunda hiç bi şüphem yok malasef...