Ankara'da aynı şekilde çok aşırı sıcak.
Ora daha sıcaktır dikkat et dostum 😂
Keşke Ankara'da yaşasaydım. Her yeri beton fabrika olan bir ilçede yaşıyorum. Ankara da hiç olmazsa nem yoktur yada azdır. Önümüzdeki 4 ay sanırım çok kötü geçecek. Allah yardım etsin. Kimi arkadaşlarda klima var. Bende o da yok