DarkBy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen öyle valla siz neresindesiniz.
Ben şu an mamaktayim burasında biraz hissediliyor soğukluk 😂 akşam cayyolunda da sıcaklık hissedicem