• 26-05-2022, 11:00:48
    #1
    Geçen gün böyle bir manzara ile karşılaştım, düşünceleriniz 😅

  • 26-05-2022, 11:01:34
    #2
    Bu ülkede ahbap çavuş ilişkisi olduğu sürece uymazlar
  • 26-05-2022, 11:02:32
    #3
    1000 TL lik eve 5000-6000 verirlerse kiraya da verirler.
    köpek bağlasan durmayacağın evlere 4000 TL fiyat istiyorlar artık el insaf diyorum.
  • 26-05-2022, 11:06:48
    #4
    Evleri alıp kiraya veriyorlar ve maalesef malum yönetim seyirci kalıyor.
  • 26-05-2022, 11:13:45
    #5
    kendi evimize geçenlerde şu şekilde bir teklif geldi. normalde içindeki kiracı 2bine otururken yabancı uyruklu şahıs 6bin lira ve 1 yıl peşin ödeyeceğini söyledi. şimdi ev sahibi olarak düşünmek gerekirse kaç katı kira veriyor ve toplu ödeme yapıyor. (bunun sorumlusu ev sahipleri değil devlettir)
  • 26-05-2022, 11:25:57
    #6
    Herkes böyle dayanışma içine girse ve kimse yabancılara evini satmasa
    hükümet halka ceza keser ki evinizi satmıyorsunuz diye.

    3. sınıf türko.
  • 26-05-2022, 11:26:13
    #7
    KadirKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi evimize geçenlerde şu şekilde bir teklif geldi. normalde içindeki kiracı 2bine otururken yabancı uyruklu şahıs 6bin lira ve 1 yıl peşin ödeyeceğini söyledi. şimdi ev sahibi olarak düşünmek gerekirse kaç katı kira veriyor ve toplu ödeme yapıyor. (bunun sorumlusu ev sahipleri değil devlettir)
    Yasal olarak sözleşme yapamayacakları için öyle bir teklifle geliyorlar zaten. O eve de allah bilir kaç kişi oturacaklar ve çıktıklarında nasıl bırakacakları da muamma
  • 26-05-2022, 12:24:10
    #8
    Bugün TV100'de kiralar konusunda ne yapılacak diye tartışıyorlardı. Burjuva açtır, doyurmanın tek yolu da sopadır. Suç mültecilerin, yabancıların değil; para para diye gözü dönen mülk sahipleri, emlakçı bozuntularının. Kimse kusura bakmasın. Yan daire 5 bin, e ben 2 bin mi alayım diyerek de kendilerini savunuyorlar. Ev pahalandı diyorlar. Evi alalı 30 sene olmuş, parasını 3 kez çıkarmış, halen doymamış. Mültecilere bağırdıklarının yarısı kadar boğazımıza kadar bizi enflasyona, ekonomik krize sokanlara, doymak bilmez gebeş ev sahiplerine bağırsalardı böyle olmazdı. Bu ülkede bir anne, kış günü çocuklarını ısıtmak için fön makinesini çocuklarına verip diğer odada kendisini astığından beridir hiçbir şeyin gerçek bir anlamı, güzelliği, iyiliği yok. Ben dahil tüm olanlar olurken elinden geleni yeterince yapmayan herkes suçlu. Bedelini ödeyeceğiz, ödüyoruz da.
  • 26-05-2022, 12:42:16
    #9
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes böyle dayanışma içine girse ve kimse yabancılara evini satmasa
    hükümet halka ceza keser ki evinizi satmıyorsunuz diye.

    3. sınıf türko.
    hocam bu dediğinizi kendiniz olsanız yapar mısınız?
    evin değeri 1milyonsa yabancı diyor ben 2 milyon veriyorum? siz olsanız hangisine satarsınız.