Bugün TV100'de kiralar konusunda ne yapılacak diye tartışıyorlardı. Burjuva açtır, doyurmanın tek yolu da sopadır. Suç mültecilerin, yabancıların değil; para para diye gözü dönen mülk sahipleri, emlakçı bozuntularının. Kimse kusura bakmasın. Yan daire 5 bin, e ben 2 bin mi alayım diyerek de kendilerini savunuyorlar. Ev pahalandı diyorlar. Evi alalı 30 sene olmuş, parasını 3 kez çıkarmış, halen doymamış. Mültecilere bağırdıklarının yarısı kadar boğazımıza kadar bizi enflasyona, ekonomik krize sokanlara, doymak bilmez gebeş ev sahiplerine bağırsalardı böyle olmazdı. Bu ülkede bir anne, kış günü çocuklarını ısıtmak için fön makinesini çocuklarına verip diğer odada kendisini astığından beridir hiçbir şeyin gerçek bir anlamı, güzelliği, iyiliği yok. Ben dahil tüm olanlar olurken elinden geleni yeterince yapmayan herkes suçlu. Bedelini ödeyeceğiz, ödüyoruz da.