kendi evimize geçenlerde şu şekilde bir teklif geldi. normalde içindeki kiracı 2bine otururken yabancı uyruklu şahıs 6bin lira ve 1 yıl peşin ödeyeceğini söyledi. şimdi ev sahibi olarak düşünmek gerekirse kaç katı kira veriyor ve toplu ödeme yapıyor. (bunun sorumlusu ev sahipleri değil devlettir)
Yasal olarak sözleşme yapamayacakları için öyle bir teklifle geliyorlar zaten. O eve de allah bilir kaç kişi oturacaklar ve çıktıklarında nasıl bırakacakları da muamma