kendi evimize geçenlerde şu şekilde bir teklif geldi. normalde içindeki kiracı 2bine otururken yabancı uyruklu şahıs 6bin lira ve 1 yıl peşin ödeyeceğini söyledi. şimdi ev sahibi olarak düşünmek gerekirse kaç katı kira veriyor ve toplu ödeme yapıyor. (bunun sorumlusu ev sahipleri değil devlettir)