Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes böyle dayanışma içine girse ve kimse yabancılara evini satmasa
hükümet halka ceza keser ki evinizi satmıyorsunuz diye.

3. sınıf türko.
hocam bu dediğinizi kendiniz olsanız yapar mısınız?
evin değeri 1milyonsa yabancı diyor ben 2 milyon veriyorum? siz olsanız hangisine satarsınız.