• 25-05-2022, 13:22:22
    #37
    oguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atatürk’e karşı 1 tane hakaretimi göster ben bu r10 daki hesabımı kapatıp giderim. Siz alışmışsınız kendiniz çalıp kendiniz oynamaya. Biz sizler gibi saygısız değiliz insanların değerlerine sövelim. Osmanlı’ya hakaret benim soyuma hakarettir. Senin soyun 100 senelik olabilir benim ki değil çok daha eskilere dayanıyor. Osmanlı isminde tiksinen kim varsa beni engellesin sen ve senin gibi kişiler. Bu platformda ben adalet aramıyorum dünden sonra geçmişte etmediğim hakaretten dolayı algıyla moderatörü gaza getirip ceza vermeye kalkmışlardı ama bugün bakıyorum Osmanlı’ya hakaret edenleri tiksinenleri görmezden gelip sadece mesajını silmekle yetiniyorlar. Ben Atatürk’ü sevmek zorunda değilim. Benim tarihimde Atatürk’ten büyük en az 15 tane lider vardır. İstediğinizi yazıp çizebilirsiniz beğenmeyen engeller kimse fikirlerimi beğensin diye uğraşmam. Hakaret etmem ettirmem ama edene de susmam.
    hocam sadece oşmanlıyı seviyorsun diye engel yedin neden bu kadar sinirlendin ki lütfen yurtdışında yaşadığın ülkeyi hemen terk et ve Türkiye'ye gelip kurulu düzenini buraya oturt artı olarak laflarını uzatıp saygı duyuyorum ben Atatürke laf edemiyorsam sende osmanlıya etmeyeceksin diye konuyu uzatma insan gibi cesaretini topla ve sevmiyorum de o zaman sana daha laf anlatmayalımm
  • 26-05-2022, 00:42:28
    #38
    Bunları takip edenler din ve tarih hakkında ufacık bilgisi olmayan, okumayan, yargılamayan, uyuşuk, tembel ve kulaktan duyma bilgilerle yaşayan asalak tayfadır. Ülkemizde bunlardan bolca var. Bunlar yüzünden insanlar inançlarından soğudu.
  • 26-05-2022, 00:53:55
    #39
    oguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atatürk’e karşı 1 tane hakaretimi göster ben bu r10 daki hesabımı kapatıp giderim. Siz alışmışsınız kendiniz çalıp kendiniz oynamaya. Biz sizler gibi saygısız değiliz insanların değerlerine sövelim. Osmanlı’ya hakaret benim soyuma hakarettir. Senin soyun 100 senelik olabilir benim ki değil çok daha eskilere dayanıyor. Osmanlı isminde tiksinen kim varsa beni engellesin sen ve senin gibi kişiler. Bu platformda ben adalet aramıyorum dünden sonra geçmişte etmediğim hakaretten dolayı algıyla moderatörü gaza getirip ceza vermeye kalkmışlardı ama bugün bakıyorum Osmanlı’ya hakaret edenleri tiksinenleri görmezden gelip sadece mesajını silmekle yetiniyorlar. Ben Atatürk’ü sevmek zorunda değilim. Benim tarihimde Atatürk’ten büyük en az 15 tane lider vardır. İstediğinizi yazıp çizebilirsiniz beğenmeyen engeller kimse fikirlerimi beğensin diye uğraşmam. Hakaret etmem ettirmem ama edene de susmam.
    Hafız osmanlı senin soyun değil ki
    Osmanlı bir aile sen osmanlı soyundan geldiğini düşünmüyorum eğer gelse idin ya senin soyadın yada anne tarafından soyadından zaten anlardın çok merak ediyorsan edevlet e gir orada soy ağaçı var sen osmanlı ailesinden gelmiyorsun
    Diyeceksin ki eskiden atalarım osmanlı torunu vs o da değil doğrusu devleti aliye filan desen tamam derim ama aslında çok uçurum var osmanlı deyince doğrusu aile şu eski Türkiye Cumhuriyetinden önceki devleti yöneten aile osmanlı ailesi yoksa devlet osmanlı değil
  • 27-05-2022, 10:52:35
    #40
    oguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atatürk’e karşı 1 tane hakaretimi göster ben bu r10 daki hesabımı kapatıp giderim. Siz alışmışsınız kendiniz çalıp kendiniz oynamaya. Biz sizler gibi saygısız değiliz insanların değerlerine sövelim. Osmanlı’ya hakaret benim soyuma hakarettir. Senin soyun 100 senelik olabilir benim ki değil çok daha eskilere dayanıyor. Osmanlı isminde tiksinen kim varsa beni engellesin sen ve senin gibi kişiler. Bu platformda ben adalet aramıyorum dünden sonra geçmişte etmediğim hakaretten dolayı algıyla moderatörü gaza getirip ceza vermeye kalkmışlardı ama bugün bakıyorum Osmanlı’ya hakaret edenleri tiksinenleri görmezden gelip sadece mesajını silmekle yetiniyorlar. Ben Atatürk’ü sevmek zorunda değilim. Benim tarihimde Atatürk’ten büyük en az 15 tane lider vardır. İstediğinizi yazıp çizebilirsiniz beğenmeyen engeller kimse fikirlerimi beğensin diye uğraşmam. Hakaret etmem ettirmem ama edene de susmam.
    Bunu Atatürk'ün getirdiği alfabe ile yazman?
    Lütfen Osmanlıcayı kullanın ayni devrin insanı olmadığımızı düşünüyorum.
  • 27-05-2022, 11:26:09
    #41
    Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arap devşirmesin galiba, profilde yurt dışındanda
    Bu çocuk neden ceza almamış onu anlamadım bende şimdi bir arkadaşın uyarısıyla mesajlarını gördüm.Bir de bana posta koymuş beyimize bak =).
    SertanDemirturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu Atatürk'ün getirdiği alfabe ile yazman?
    Lütfen Osmanlıcayı kullanın ayni devrin insanı olmadığımızı düşünüyorum.
    İstanbulu fethedenle ülkenin kurucusunu kıyaslıyor bir de kafaya bak çoçukta ki ? Bir de utanmadan sevmiyorum diyor .Hem atatürkün öğrettiği dili konuşuyorlar hem de sevmiyorum diyorlar.Bizim gibi insanların sevgisi yeter zaten bunlar sevmesin zaten atatürkümüz bize yeter.
  • 27-05-2022, 16:00:38
    #42
    Bütün ümidim gençliktedir
    Bir insan Atatürk'ü neden sevmez bunu hiç anlamıyorum. Hele ki Türküm diyen biri nasıl sevmez, inanılır gibi değil. Fakat yine de saygı duymaya çalışıyorum. Bu platformda da saygısızlık yapmadıktan sonra herkes düşüncesini dile getirebilir. Kısa bir bilgi vereyim. Türk tarihi Osmanlı'dan başlamaz arkadaşlar. Çok çok daha öncesine dayanır. Araplar puta taparken, Türkler ellerini kaldırıp göğe doğru bakarak dua ederdi. "Göktengri" denilen kavramı araştırabilirsiniz. Diriliş Ertuğrul dizisini birçok kişi izledi. Özellikle Osmanlı İmparatorluğuna karşı fazlasıyla sempati besleyenler. Fakat orada bile TÜRK ismi geçiyordu. Yani demem o ki, soyumuz Osmanlı'dan ibaret değil. Osmanlı bizim tarihimiz içinde yer alan Türk devletlerinden sadece bir tanesidir. Bunu lütfen aklınızdan çıkarmayın.

    Yönetici olarak da uyarayım. Fikir alışverişine evet ama lütfen ortamı germeden, baskı kurmadan, hür bir şekilde yorum yapalım. Ayrıca kanal kapatmakla uğraşmayalım. Hep birlikte doğruları gösteren bir kanal açalım imece usulü. Herkes yeteneği çerçevesinde katkıda bulunur ve en büyük Türk hakkında doğruları anlatabiliriz. Kapatmakla uğraşmak boşa vakit kaybı. Çünkü asla bitmediler, bitmeyecekler.
  • 27-05-2022, 16:31:53
    #43
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir insan Atatürk'ü neden sevmez bunu hiç anlamıyorum. Hele ki Türküm diyen biri nasıl sevmez, inanılır gibi değil. Fakat yine de saygı duymaya çalışıyorum. Bu platformda da saygısızlık yapmadıktan sonra herkes düşüncesini dile getirebilir. Kısa bir bilgi vereyim. Türk tarihi Osmanlı'dan başlamaz arkadaşlar. Çok çok daha öncesine dayanır. Araplar puta taparken, Türkler ellerini kaldırıp göğe doğru bakarak dua ederdi. "Göktengri" denilen kavramı araştırabilirsiniz. Diriliş Ertuğrul dizisini birçok kişi izledi. Özellikle Osmanlı İmparatorluğuna karşı fazlasıyla sempati besleyenler. Fakat orada bile TÜRK ismi geçiyordu. Yani demem o ki, soyumuz Osmanlı'dan ibaret değil. Osmanlı bizim tarihimiz içinde yer alan Türk devletlerinden sadece bir tanesidir. Bunu lütfen aklınızdan çıkarmayın.

    Yönetici olarak da uyarayım. Fikir alışverişine evet ama lütfen ortamı germeden, baskı kurmadan, hür bir şekilde yorum yapalım. Ayrıca kanal kapatmakla uğraşmayalım. Hep birlikte doğruları gösteren bir kanal açalım imece usulü. Herkes yeteneği çerçevesinde katkıda bulunur ve en büyük Türk hakkında doğruları anlatabiliriz. Kapatmakla uğraşmak boşa vakit kaybı. Çünkü asla bitmediler, bitmeyecekler.
    Abi iyi güzel hoş söylüyorsun da Allah aşkına neyine saygı duyalım bu zihniyetin .Çoçuk kalmış sevmiyorum diyor(çocuk diyorum çünkü yazdıkları çocukca ) sevmezse sevmesin çok da umrumuzda ama onun ögrettiği dili kullanıyor onun kurtardığı ülkede ekmek yiyor nankör işte bunun başka açıklaması yok.Tutmuş atatükden büyük 15 kişi var diyor kendi söylediklerine kendileri inanmıyor.Ülkenin kurucusuyla fatih sultan mehmeti bir tutuyor =).Birisi il diğeri ülke .Ayrıca tarih bile bilmeden yorum yapıyorlar.İstanbul fatih sultan mehmetten sonra yeniden fethedildi .Kaç kişi biliyor bunu ? Atatürke osmanlıyı bitirdi derler bir sürü iftira atarlar ortada osmanlı mı kalmışdı ki paramparça olmuştu .Atatük bir osmanlı subayıdır.Tarihde bir sürü uygarlık vardır hangi birinden haberdarlar ki tutturmuşlar bir cumhuriyet düşmanlığı atatürk düşmanlığı ama üstüne basa basa söylüyorum bitiremezler bitiremeyecekler.Bunlar sadece sol kesimi atatükçü sanıyorlar.Atatürk ilkeleri vardır.Bizler atatürk milliyetçisiyiz.
    • Cumhuriyetçiyiz
    • Milliyetçiyiz
    • Halkçıyız
    • Laiğiz
    • Devletçiyiz
    • İnkılapçıyız
    • Elhamdülillah müslüman ve TÜRKÜZ
    Ülke kurucusuyla nasıl başkasını kıyaslarsın diyoruz adam atatürkden büyük şunlar bunlar var diyor sevmiyorum diyor.Kurallar olmasa çok şey yazarım da boşu boşuna bu zihniyet için ceza almak istemem ama bence bu zihniyetin bırak r10da türkiyede yeri olmamalıdır. Atasını bilmeyen *t peşinde koşar sayın hocam.
  • 27-05-2022, 16:38:55
    #44
    Telegram scam coin botları bile bu kanaldan daha faydalı
  • 27-05-2022, 20:59:32
    #45
    Akapunko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hocam, aşağıda verdiğim link ve Cimer den şikayet ediniz lütfen.
    https://www.ihbarweb.org.tr/ihbar.php?subject=8
    kimi kime şikayet ediyorsun hocam.inanıyormusun birşey yapacaklarına