Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arap devşirmesin galiba, profilde yurt dışındanda
Bu çocuk neden ceza almamış onu anlamadım bende şimdi bir arkadaşın uyarısıyla mesajlarını gördüm.Bir de bana posta koymuş beyimize bak =).
SertanDemirturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu Atatürk'ün getirdiği alfabe ile yazman?
Lütfen Osmanlıcayı kullanın ayni devrin insanı olmadığımızı düşünüyorum.
İstanbulu fethedenle ülkenin kurucusunu kıyaslıyor bir de kafaya bak çoçukta ki ? Bir de utanmadan sevmiyorum diyor .Hem atatürkün öğrettiği dili konuşuyorlar hem de sevmiyorum diyorlar.Bizim gibi insanların sevgisi yeter zaten bunlar sevmesin zaten atatürkümüz bize yeter.