Bütün ümidim gençliktedir
Bir insan Atatürk'ü neden sevmez bunu hiç anlamıyorum. Hele ki Türküm diyen biri nasıl sevmez, inanılır gibi değil. Fakat yine de saygı duymaya çalışıyorum. Bu platformda da saygısızlık yapmadıktan sonra herkes düşüncesini dile getirebilir. Kısa bir bilgi vereyim. Türk tarihi Osmanlı'dan başlamaz arkadaşlar. Çok çok daha öncesine dayanır. Araplar puta taparken, Türkler ellerini kaldırıp göğe doğru bakarak dua ederdi. "Göktengri" denilen kavramı araştırabilirsiniz. Diriliş Ertuğrul dizisini birçok kişi izledi. Özellikle Osmanlı İmparatorluğuna karşı fazlasıyla sempati besleyenler. Fakat orada bile TÜRK ismi geçiyordu. Yani demem o ki, soyumuz Osmanlı'dan ibaret değil. Osmanlı bizim tarihimiz içinde yer alan Türk devletlerinden sadece bir tanesidir. Bunu lütfen aklınızdan çıkarmayın.
Yönetici olarak da uyarayım. Fikir alışverişine evet ama lütfen ortamı germeden, baskı kurmadan, hür bir şekilde yorum yapalım. Ayrıca kanal kapatmakla uğraşmayalım. Hep birlikte doğruları gösteren bir kanal açalım imece usulü. Herkes yeteneği çerçevesinde katkıda bulunur ve en büyük Türk hakkında doğruları anlatabiliriz. Kapatmakla uğraşmak boşa vakit kaybı. Çünkü asla bitmediler, bitmeyecekler.