oguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atatürk’e karşı 1 tane hakaretimi göster ben bu r10 daki hesabımı kapatıp giderim. Siz alışmışsınız kendiniz çalıp kendiniz oynamaya. Biz sizler gibi saygısız değiliz insanların değerlerine sövelim. Osmanlı’ya hakaret benim soyuma hakarettir. Senin soyun 100 senelik olabilir benim ki değil çok daha eskilere dayanıyor. Osmanlı isminde tiksinen kim varsa beni engellesin sen ve senin gibi kişiler. Bu platformda ben adalet aramıyorum dünden sonra geçmişte etmediğim hakaretten dolayı algıyla moderatörü gaza getirip ceza vermeye kalkmışlardı ama bugün bakıyorum Osmanlı’ya hakaret edenleri tiksinenleri görmezden gelip sadece mesajını silmekle yetiniyorlar. Ben Atatürk’ü sevmek zorunda değilim. Benim tarihimde Atatürk’ten büyük en az 15 tane lider vardır. İstediğinizi yazıp çizebilirsiniz beğenmeyen engeller kimse fikirlerimi beğensin diye uğraşmam. Hakaret etmem ettirmem ama edene de susmam.
hocam sadece oşmanlıyı seviyorsun diye engel yedin neden bu kadar sinirlendin ki lütfen yurtdışında yaşadığın ülkeyi hemen terk et ve Türkiye'ye gelip kurulu düzenini buraya oturt artı olarak laflarını uzatıp saygı duyuyorum ben Atatürke laf edemiyorsam sende osmanlıya etmeyeceksin diye konuyu uzatma insan gibi cesaretini topla ve sevmiyorum de o zaman sana daha laf anlatmayalımm