oguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atatürk’e karşı 1 tane hakaretimi göster ben bu r10 daki hesabımı kapatıp giderim. Siz alışmışsınız kendiniz çalıp kendiniz oynamaya. Biz sizler gibi saygısız değiliz insanların değerlerine sövelim. Osmanlı’ya hakaret benim soyuma hakarettir. Senin soyun 100 senelik olabilir benim ki değil çok daha eskilere dayanıyor. Osmanlı isminde tiksinen kim varsa beni engellesin sen ve senin gibi kişiler. Bu platformda ben adalet aramıyorum dünden sonra geçmişte etmediğim hakaretten dolayı algıyla moderatörü gaza getirip ceza vermeye kalkmışlardı ama bugün bakıyorum Osmanlı’ya hakaret edenleri tiksinenleri görmezden gelip sadece mesajını silmekle yetiniyorlar. Ben Atatürk’ü sevmek zorunda değilim. Benim tarihimde Atatürk’ten büyük en az 15 tane lider vardır. İstediğinizi yazıp çizebilirsiniz beğenmeyen engeller kimse fikirlerimi beğensin diye uğraşmam. Hakaret etmem ettirmem ama edene de susmam.
Hafız osmanlı senin soyun değil ki
Osmanlı bir aile sen osmanlı soyundan geldiğini düşünmüyorum eğer gelse idin ya senin soyadın yada anne tarafından soyadından zaten anlardın çok merak ediyorsan edevlet e gir orada soy ağaçı var sen osmanlı ailesinden gelmiyorsun
Diyeceksin ki eskiden atalarım osmanlı torunu vs o da değil doğrusu devleti aliye filan desen tamam derim ama aslında çok uçurum var osmanlı deyince doğrusu aile şu eski Türkiye Cumhuriyetinden önceki devleti yöneten aile osmanlı ailesi yoksa devlet osmanlı değil