• 24-05-2022, 04:00:21
    #19
    savekong adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde böyle polemik konularını okumam bile ama denk geldi yorumda bulunmak istedim. Senin zihniyetinle karşı tarafın zihniyeti birbirinden o kadar uzak ki ne anlatırsan anlat anlamayacaktır. O yüzden boşver. Uğraşıp strese girmene bile değmez. İyi akşamlar.
    küçük enişte gibi başkalarının arkasına sığınıp yorum yapacağına kimi hedef alıyorsan ona karşılık ver.

    "Cahille girme münakaşaya. Ya sinirini zıplatır tavana. Ya da yazık olur adabına." ne doğru demişler.
  • 24-05-2022, 10:51:11
    #20
    Rusyayla olan arasını mı
  • 24-05-2022, 11:26:19
    #21
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olayın püf noktası burada zaten "hala üniversitede de ders olarak görüyorum" tecrübe yok bir şey yok z kuşağı her naneyi bildiğinizi sanıyorsunuz, gülünmesi gereken sizsiniz. o yüzden uzatmaya gerek yok, bilgi olacak, tecrübe olacak ki fikir olacak.
    haklısınız hocam bize dersi veren prof sizsiniz