• 24-05-2022, 02:05:12
    #10
    evet sadece nukleer tehditi yapsa mecburen teslim olmak zorundayız. zaten kendilerine uzak noktadayız nukleerden çekinmezler
  • 24-05-2022, 02:15:54
    #11
    3 yıl önce felan bu tür videoları izleyip gururlanırdım. O halimle karşılaşmak istemezdim doğrusu.
    Şimdi bizim yöneticiler TSK'nın adına savaş açmış durumda, andımızı kaldıran zihniyet bu seferde TSK'yı MSB'ye çevirmeye çalışıyor.


    https://twitter.com/talhatugsat/stat...9YOj7CRhE-r92Q
  • 24-05-2022, 02:19:27
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet sadece nukleer tehditi yapsa mecburen teslim olmak zorundayız. zaten kendilerine uzak noktadayız nukleerden çekinmezler
    nükleer tehtidi alırız fakat avrupanın dibinde olduğumuz için tüm avrupa tepki gösterir.
  • 24-05-2022, 02:40:46
    #13
    Ozkan1151 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abd ordu bütçesi 801 milyar dolar
    Türkiye 17,72 milyar dolar
    Türkiye yok ol deseler yok oluruz hocam kara savaşına girmesine gerek yok
    Küresel askeri gücünü lojistik anlamda devam ettirebilmek için yüksek bir bütçe gerekiyor, ama yüksek bütçe yanıltıcı olabilir. İş bütçeye baksaydı afganistandan kaçmazlardı. Rusya'da Ukraynayı 3 günde alıyordu güya, öyle sayılara bakmıyor bu işler.

    Allah'tan bir Fatih Sultan Mehmet, bir Mustafa Kemal Atatürk ve adını sayamadığım ecdad senin gibi düşünmemişler. Bir Türk gencinin bu denli karamsar ve tarihimize uzak bu yorumuna üzüldüm.
  • 24-05-2022, 02:46:58
    #14
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küresel askeri gücünü lojistik anlamda devam ettirebilmek için yüksek bir bütçe gerekiyor, ama yüksek bütçe yanıltıcı olabilir. İş bütçeye baksaydı afganistandan kaçmazlardı. Rusya'da Ukraynayı 3 günde alıyordu güya, öyle sayılara bakmıyor bu işler.

    Allah'tan bir Fatih Sultan Mehmet, bir Mustafa Kemal Atatürk ve adını sayamadığım ecdad senin gibi düşünmemişler. Bir Türk gencinin bu denli karamsar ve tarihimize uzak bu yorumuna üzüldüm.
    gülüyorum size hocam tam tersine karamsar değilim tarihden de uzak değilim ki hala üniversitede de ders olarak görüyorum. Ben milliyetçilik gazıyla gerçekleri görmeyecek değilim şu an türkiyeye karadan girmeden bile teknik olarak savaş kazanabilecek ülkeler var verdiğiniz Abd ve Rusya örnekleri de benim söylediğim şeyden alakasız önce benim neyden bahsettiğimi kavramaya çalışın verdiğiniz örneklere bakın. vatan haini de ilan etmenizi bekliyorum bu arada.
  • 24-05-2022, 02:58:02
    #15
    Ozkan1151 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gülüyorum size hocam tam tersine karamsar değilim tarihden de uzak değilim ki hala üniversitede de ders olarak görüyorum. Ben milliyetçilik gazıyla gerçekleri görmeyecek değilim şu an türkiyeye karadan girmeden bile teknik olarak savaş kazanabilecek ülkeler var verdiğiniz Abd ve Rusya örnekleri de benim söylediğim şeyden alakasız önce benim neyden bahsettiğimi kavramaya çalışın verdiğiniz örneklere bakın. vatan haini de ilan etmenizi bekliyorum bu arada.
    Normalde böyle polemik konularını okumam bile ama denk geldi yorumda bulunmak istedim. Senin zihniyetinle karşı tarafın zihniyeti birbirinden o kadar uzak ki ne anlatırsan anlat anlamayacaktır. O yüzden boşver. Uğraşıp strese girmene bile değmez. İyi akşamlar.
  • 24-05-2022, 03:26:13
    #16
    Kurumsal PLUS
    ABD ve Türkiye NATO üyesi yani birbirleri ile doğrudan savaşamaz. (ABD, PKK ya yardım yaparak dolaylı yoldan Türkiye’ye saldırabilir)
    Ek olarak Rusya, Türkiye ye saldıramaz çünkü biz NATO üyesiyiz. Bize saldırırsa 20 ülke bizim arkamızda durup bize silah yardımı yapıp savaşa bizimle girmek zorundalar.
  • 24-05-2022, 03:36:04
    #17
    Fantezi denemeleri. İzlemedim şahsen.
    Gerçekçi videolar tercihimdir.İkisi zaten aynı anda saldıramaz , Japonlarla Çinlilerin iyi geçinme oranı bile daha fazla.

    ABD saldırırsa ne olur. ABD'nin saldıracağını zaten "donanmasını" getirmesiyle anlarsın. Muhtemelen 2 hafta ila 1 ay arasında hava filomuz ve sağlam havaalanımız - deniz filomuz kalmaz. ama bir parça koparırız, özellikle Irak'a benzemez.Kara işgali ise epey sancılı geçer, vietnam gibi olmaz ama şehir çatışmaları kan gölü gibi olur her iki taraftada. Tabi ki sonunda Türkiye Irak'a döner,ayakta şehir ve altyapı bile kalmaz:S Belki doğuda bazı şehirler sağlam kalır.

    Rusya saldırırsa.. Hmm, geçen sene olsa yukardakiyle benzer cevaplar verirdim. Berline giren ruslar misali senaryolar çizerdim. Şimdi ise : Kars ve Ardahan sınırında takılırlar, bizimkilerde Karadenizde hava hava savaşında Rusyaya korkunç kayıplar yaşatıp gemileri ikmal alamasın diye sivastopol ve kırım limanlarına bomba ve seyir füzesi yağdırır. Rus toprakları savaş görür tüm şiddetiyle. İki tarafta birbirinden korkunç boyutta parçalar koparır ki sonucunda iki tarafta birbirini yenemez. Şu performansla zaten bırak kazanmayı,hava kuvvetlerinin yarısını sağ bıraksak öpüp başlarına koyarlardı. Bu savaşta rus mühimmatlarının ne kadar çağ dışı kaldığınıda tüm dünya gördü. Bizdeki son model Awacs+Link 16 bağlantısı ve Amraam cephaneliği ile Karadeniz üstü epey eğlenceli olurdu TSK için. TFX projesi- Milli hava savunma destroyeri hayata geçerse, lHD sayısı artarsa ve ruslar bu kafayla devam ederse olası bir Kırım işgalini ve kırım çıkartmasını konuşabiliriz ilerde.^^ Nasılsa Ukrayna'da batağa saplandılar ve savaş uzadıkça zayıflayacaklar.
  • 24-05-2022, 03:55:53
    #18
    Ozkan1151 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gülüyorum size hocam tam tersine karamsar değilim tarihden de uzak değilim ki hala üniversitede de ders olarak görüyorum. Ben milliyetçilik gazıyla gerçekleri görmeyecek değilim şu an türkiyeye karadan girmeden bile teknik olarak savaş kazanabilecek ülkeler var verdiğiniz Abd ve Rusya örnekleri de benim söylediğim şeyden alakasız önce benim neyden bahsettiğimi kavramaya çalışın verdiğiniz örneklere bakın. vatan haini de ilan etmenizi bekliyorum bu arada.
    olayın püf noktası burada zaten "hala üniversitede de ders olarak görüyorum" tecrübe yok bir şey yok z kuşağı her naneyi bildiğinizi sanıyorsunuz, gülünmesi gereken sizsiniz. o yüzden uzatmaya gerek yok, bilgi olacak, tecrübe olacak ki fikir olacak.