gülüyorum size hocam tam tersine karamsar değilim tarihden de uzak değilim ki hala üniversitede de ders olarak görüyorum. Ben milliyetçilik gazıyla gerçekleri görmeyecek değilim şu an türkiyeye karadan girmeden bile teknik olarak savaş kazanabilecek ülkeler var verdiğiniz Abd ve Rusya örnekleri de benim söylediğim şeyden alakasız önce benim neyden bahsettiğimi kavramaya çalışın verdiğiniz örneklere bakın. vatan haini de ilan etmenizi bekliyorum bu arada.
olayın püf noktası burada zaten
"hala üniversitede de ders olarak görüyorum" tecrübe yok bir şey yok z kuşağı her naneyi bildiğinizi sanıyorsunuz, gülünmesi gereken sizsiniz. o yüzden uzatmaya gerek yok, bilgi olacak, tecrübe olacak ki fikir olacak.