savekong adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde böyle polemik konularını okumam bile ama denk geldi yorumda bulunmak istedim. Senin zihniyetinle karşı tarafın zihniyeti birbirinden o kadar uzak ki ne anlatırsan anlat anlamayacaktır. O yüzden boşver. Uğraşıp strese girmene bile değmez. İyi akşamlar.
küçük enişte gibi başkalarının arkasına sığınıp yorum yapacağına kimi hedef alıyorsan ona karşılık ver.

"Cahille girme münakaşaya. Ya sinirini zıplatır tavana. Ya da yazık olur adabına." ne doğru demişler.