olayın püf noktası burada zaten "hala üniversitede de ders olarak görüyorum" tecrübe yok bir şey yok z kuşağı her naneyi bildiğinizi sanıyorsunuz, gülünmesi gereken sizsiniz. o yüzden uzatmaya gerek yok, bilgi olacak, tecrübe olacak ki fikir olacak.
haklısınız hocam bize dersi veren prof sizsiniz